Rabu, 17 Mei 2023

Faucet Crypto



Bagaimana cara untuk...?
Mengumpul matawang kripto sedikit demi sedikit secara percuma

Apa itu faucet crypto?

Faucet crypto adalah satu istilah matawang crypto yang keluar seperti titisan air paip dari sumber-sumber tertentu. Ia juga bermaksud aktiviti mengutip matawang crypto menggunakan henpon atau PC yang mempunyai rangkaian internet secara sedikit demi sedikit. Banyak website yang menawarkan faucet crypto, kita hanya perlu membuka link iklan yang diberikan  untuk tempoh beberapa minit. 

Namun begitu, disarankan untuk lebih berhati-hati dengan iklan yang diberikan, ada juga antara iklan tersebut adalah scam. Selagi tidak melakukan apa-apa transaksi pemindahan wang kita akan selamat. Lebih baik tonton saja dan jangan buat apa-apa, cukup untuk kutip matawang crypto saja.

Sikit sikit lama lama jadi bukit

Jangan terlalu berharap untuk cepat kaya dengan faucet crypto. Awal diperingatkan bahawa kutipan ini hanya boleh dapat beberapa sen saja sehari. Jika rajin boleh dapat sehinggan RM1 sehari. Walaupun jumlah kutipannya sedikit, ia boleh dikumpul dan digandakan lagi dengan crypto staking. Staking crypto adalah satu kontrak bagi meletakkan komitmen ke atas sejumlah matawang crypto bagi menyokong aktiviti pengesahan transaksi crypto di dalam rangkaian blockchain untuk tempoh beberapa bulan.

Antara kaedah yang boleh digunakan untuk mengumpul lebih banyak faucet adalah dengan membuka lebih banyak saluran kutipan faucet. Terokai website yang menawarkannya dan mudah untuk dikutip. Ciri-ciri mudah itu adalah faucet yang dikutip terus masuk ke dalam akaun microwallet seperti Faucetpay. 

Website faucet hanya meminta email yang berdaftar dengan faucetpay kita. Kemudian kita terus dapat mengutip faucet setiap selang beberapa minit atau jam. Sebaiknya cari faucet yang dapat dikutip selang antara 1 hingga 15 minit.

Sumber aliran faucet crypto

Berikut adalah antara link faucet crypto yang boleh dipercayai dan mudah digunakan :

  1. Faucet Crypto
  2. Wheel of Gold
  3. Bitcoin Cash Giveaway - install apps android smartphone
  4. Litecoin Giveaway - install apps android smartphone
  5. A-Crypto
  6. StarBits
Ada banyak lagi link website faucet tetapi tak semuanya bagus, yang disarankan ini adalah antara yang terbaik dan mudah untuk membuat kutipan. Senarai link ini akan bertambah dari semasa ke semasa. Sebelum menyarankan untuk mengutip faucet dari website tertentu, saya akan membuat kajian dan pemerhatian terlebih dahulu. Adakah ia memenuhi kriteria yang diperlukan, mudah dan selamat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen skim cepat kaya dan spam tak dibenarkan di ruang ini